20 Haziran 2018 Çarşamba

MUHAMMED SALAH'IN ZOR GEÇEN HİKAYESİ


MUHAMMED SALAH 1992 yılında dünyaya geldi.

Futbola çocuk yaşlarında başlayan MUHAMMED SALAH sokakta top oynarken futbolculardan  Brezilyalı Ronaldo , Zidane ve Totti gibi oynamaya çalışıyorum demiştir.

İlk profesyonel maçını 14 yaşında EL MOKAWLOON takımıyla sözleşme oldu

SALAH, antreman uzakta olduğu için okula bırakma kararı aldım ve ardından okulum bana 2 saat okula gel sonra antremana gidersin dedi bende 2 saat okuluma gidip ondan sonra antremana gidiyordum.

MUHAMMED SALAH , günlerim çok zor geçti ve gemçtim iyi bir futbolcu olmak istiyordum
Eğer futbolcu olmasaydım ne olurdum hiç bilmiyorum futbol bana herşey verdi demiştir

19 yaşındayken beni mısır milli takımına seçmişlerdi ben hariç herkes ortalama 30 yaşındaydı ve seçmeler 28,29 yaşlar arasında seçiliyordu ama ben 19 yaşındaydım demiştir.

MUHAMMED SALAH , 2012 olimpiyatları'nda mısır forması ile oynadım ve daha sonra BASEL'e transfer oldum.

Mısırda doğup büyüdüm her yeri her şeyi biliyorum ama isviçre hakkında hiçbir şey bilmiyorum üstelik ingilizcede bilmiyorum söylediklerinden hiçbir şey anlamıyordum. ingilizce bilmediğim için çok zorlanıyordum bunu için ingilizce öğrenmeye başladım başlarda çok iyi gitmesine rağmen antremanlara zaman kalmıyordu demiştir.




İngiltere'de chelsea'ya transfer olduğumda ingilizcemi geliştirmem için bana şans oldu .

BASEL, kariyerimde bana büyük bir adımdı . eğer ki basel 'de oynamasaydım böyle iyi bir futbolcu olamazdım bundan %100 eminim.

Chelsea ' ye transfer olduğumda liverpool benimle ilgileniyordu çok şey öğrendim profesyonel olmayı öğrendim

chelsea formasıyla anfield'da liverpool'la ilk çıktığımız maçta 'BİR GÜN BURAYA GELECEĞİM VE BURADA OYNAYAVAĞIM' dedim. atmosferden çok etkilenmiştim demiştir.

Ondan sonra ROMA'da iki sene oynadım roma, futbol oynamak için kolay bir yer değil.orada baskı çok fazla orda ban LUCİANO SPALLETTİ yardım etti. o çok ama çok zeki bir insan karakterimin gelişmesinden bana yardımcı oldu bana defansı öğretti.



İngiltere'ye dönmek istiyordum ingiltere her zaman aklımdaydı buraya tekrar gelip futbolumu herkese göstermek istiyordum liverpool  benim için en iyi seçimdir.
Play station'da bile fifa oynarken takımım liverpool'u seçerdim fifa' bile oynarken takımım liverpool'du demiştir.

Liverpool'da mutluyum dışarı pek çıkmam evde ailemle kalıyorum hafta'da bir veya iki kere dışarı  çıkıyorum demiştir.

Taraftarlar, benim ismimi şarkılarda söylediği zaman çok mutlu oluyorum onlara teşekkür ediyorum
onlara saygı duyuyorum. benim için şarkı söylemeleri benim için çok büyük.

Takım olarak bayadır premier lig'ini kazanamağımız için liverpool' a şampiyonluk kazanıp getirmek istiyoruz iyi bir teknik direktörümüz var hep beraber şampiyonluk getireceğimize inanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder